Тема 6-7

Мета і значення курсових, дипломних,  магістерських робіт

Мета : закріплення знань щодо структури та оформлення наукових досліджень; формування умінь розробляти плани курсової, бакалаврської роботи; дослідницької компетенції. Вміння порівнювати, знаходити спільне і відмінне, аналізувати види робіт.
Завдання 1
Щоб знайти завдання, Вам необхідно дати відповідь на запитання!

Методичні рекомендації
Порівняльна таблиця між роботами має містити такі критерії:
  1. Мета роботи
  2. Структура роботи
  3. Обсяг роботи
  4. Кількість використаних джерел
  5. Особливості захисту
Критерії оцінювання
Відповідь на вікторину:
  •  не правильна - 0 балів
  •  правильна - 1 бал
Відповідність критеріїв порівняння видів робіт:
  • не відповідає вимогам - 0 балів
  • відповідає вимогам - 2 бали
Порівняльна характеристика видів робіт:
  • порівняння двох видів робіт - 1 бал
  • порівняння всіх видів робіт - 2 бали
 Всього: 5 балів

Завдання 2

Методичні рекомендації
До обраної теми дослідження розробити анкету ( 5-6 запитань) для батьків з метою вивчення їхнього відношення до проблеми дослідження. Також 4-5 запитань до інтерв'ю з вихователями ДНЗ.

Критерії оцінювання 
Креативність : 
  • цілковите використання анкет розроблених ДНЗ - 0 балів
  • використання авторських знахідок - 1 бал
  • анкету розроблено з елементом творчості - 2 бали
Оформлення:
  •  кількість запитань не відповідає вимогам - 0 балів
  •  кількість запитань відповідає вимогам - 2 бали
Інтерв'ю:
  •  відсутність запитань для інтерв'ю - 0 балів
  •  запитання інтерв'ю відповідають вимогам - 1 бал
Всього:5 балів


Форма подання результатів виконаної роботи: 

Надіслати на електронну пошту викладача (натисніть правою кнопкою миші та обрати функцію "Копіювати адресу електронної пошти).Представити у вигляді презентації Power Point. Результати виконання інтерактивних ігор (кросворд, гра, тестування), необхідно зберегти у вигляді фото (scrinshort) і також додати до презентації.

Комментариев нет:

Отправить комментарий